Długofalowy proces wykonawczy

Aby zapewnić najwyższą jakość usług pragniemy dołożyć wszelkich starań by proces realizacji projektu był na najwyższym poziomie. Przy pierwszym spotkaniu przeprowadzamy wstępny wywiad z klientem, na temat realizowanych prac. Przedstawiamy możliwe rozwiązania, problemy jakie możemy napotkać na drodze realizacji oraz omawiamy kwestie dodatkowe.
Kolejnym krokiem w zależności od charaketerystyki projektu jest sporządzenie pełnej specyfikacji technicznej. Zawiera ona założenia projektu, wymagania klienta oraz notatki będące pomocne przy pracy developerów lub inżynierów od sieci. Cały zapis specyfikacji musi najpierw zostać zaakceptowany przez klienta by następnie przejść do działania.
Mając gotową podstawę do pracy - specyfikację oraz ustalenia, przystępujemy do utworzenia projektu, schematu. Po wstępnej akceptacji klienta tworzone są dodatkowe elementy a efekt końcowy dostarczamy klientowi w najlepszej wersji. Każdy etap prac podlega weryfikacji oraz akceptacji przez wyznaczoną osobę lub klienta.
Po zrealizowaniu wszystkich założeń, dokładnie testujemy utworzony produkt by następnie wyeliminować wszelkie błędy oraz dopracować kwestie zgłoszone przez klienta. Po zaakceptowaniu całości następuje zamknięcie projektu oraz rozliczenie z klientem. W przypadku rodzaju produktu oraz umowy, zapewniamy pomoc techniczną od 2 do 12 miesięcy.